تعمیرات و رویه کوبی مبلمان

اطلاعات رویه کوبی و تعمیرات انواع مبلمان

تعمیرات و رویه کوبی مبلمان

اطلاعات رویه کوبی و تعمیرات انواع مبلمان

مطالب مفید در زمینه مبل

از کنار هم قرار دادن تکه‌هایی از مبلمان که معروف به کاناپه های منطقه‌ای (مدولار) که بیشتر افراد به ان مبلمان ال شکل می گویند و متشکل از انواع تک‌دسته گرفته تا مبلمانی برای دراز کشیدن می‌باشد. 

این نوع مبل با هر اندازه‌‌ی دلخواه و چندکاره برای اتاق نشیمن مناسب می‌باشد. این کاناپه‌ها فضای نشیمن راحت و زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهند وبه دلیل اتصال به هم و اینکه به اشغال جایی برای دسته مبل نیازی ندارند، این نوع مبل بهترین کاربرد را در فضاهای کوچک دارد. مبلمان ال‌شکل را بر اساس کاربرد موردنیاز می‌توانید جابه‌جا کنید و به عنوان مثال آن‌را به عنوان فضایی برای دور هم جمع شدن‌های خانوادگی یا حتی جای خوابی برای میهمان در نظر بگیرید.

انتخاب رنگ ترکیبی دیوار و مبل

اگر رنگ اتاق شما آبی می‌باشد و احساس می‌کنید که از سردی فضا باید کاسته شود و در عین حال گرما و شادی را به منزلتان بیاورید، حتما از مبلمان نارنجی یا مبلی سرمه‌ای با کوسن‌های نارنجی، قرمز و زرد استفاده کنید. رنگ هایی که مکمل یکدیگرند، چشم را به حرکت وامی دارند که این در اثر انرژی ساکن حاصل از تضاد میان آن هاست.

زمان انتخاب پارچه مبلی سعی کنید از دسته رنگ‌های کرم و قهوه‌ای، زیاد استفاده نکنید. دنیایی است که خستگی ها را از بین می برد. ترس از انتخاب رنگ را کنار بگذارید و رنگی را انتخاب کنید که آن را دوست دارید و با آن آرام می شوید و در نظر داشته باشید، با انتخاب آن رنگ شادی، عشق و شور را به مهمانان خود القا می کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.