تعمیرات و رویه کوبی مبلمان

اطلاعات رویه کوبی و تعمیرات انواع مبلمان

تعمیرات و رویه کوبی مبلمان

اطلاعات رویه کوبی و تعمیرات انواع مبلمان

روکش طلای مبل

روکش ورق مبلمان چیست؟
ورق طلا ضخامت بسیار نازکی دارد در حد میلیون در میل ضخامت دارد این نوع ورق ها قابلیت نصب بر روی هر نوع سطح صافی را دارد و در ۷ رنگ موجود است که بیشتر آنها به رنگ طلایی کار میشود.
ورق طلا نسبت به رنگ طلایی از شفاویت بالایی برخودار است و خوبی این ورق این است که ماندگار است و همیشه شفاف می ماند و به هیچ وجع در شرایط جوی رنگ عوض نمی کند نگهداری ورق طلا نسبت به رنگ طلایی بسیار سخت تر است و از رنگ طلایی ضعیف تر است.
ورق طلا برای چسباندن از چسب مخصوصی استفاده میشود بعد از ورق کاری بر روی چوب مبلمان بهتر است از لاک مخصوص برای دوام بالای ورق استفاده شود.
طلا کاری بیشتر برای مبلمان خاص استفاده میشود چون قیمت آن دو تا سه برابر از رنگ طلایی است و بسیار برای رنگ کار وقت گیر است.
درست است ورق شفاف است و همیشه ماندگار است اما رنگ طلایی دوام بالایی دارد و برای افرادی که مراقبت از مبلمان برایشان دشوار است پیشنهاد میکنیم از رنگ طلایی استفاده نمایند. 
ادامه مطلب ...

رنگ کاری مبل و هزینه آن

عوامل موثر بر هزینه رنگ کاری مبل

هزینه رنگ کاری  مبلمان در درجه اول به ابعاد و حجم کار بستگی دارد. هزینه حمل و نقل تا کارگاه مبلسازی و برگشت به محل مشتری، عامل دیگری است که می تواند در هزینه نهایی کار بسیار تاثیر گذار باشد. کارهایی مثل لکه گیری بصورت محدود می تواند در محل مشتری انجام شود اما طبیعتا وقتی قصد رنگکاری یک دست کامل میز و صندلی و مبلمان دارید کار باید در کارگاه انجام شود.  ادامه مطلب ...